Проверка на сметка за ток – ЕВН, ЧЕЗ, Енерго Про

EVN България

Когато посетите сайта на „ЕVN България Електроснабдяване ЕАД“ – www.evn.bg , ще видите няколко секции, които се отнасят за клиенти на компанията. Първата от тях, Частни клиенти, има следното съдържание :

  • Проверка на сметка
  • Електрическа енергия
  • Топлинна енергия
  • Енергийна ефективност
  • Бюлетин на клиента

Освен тях, на същата страница, можете да намерите цялата най-често търсена информация, разделена в две групи :

  1. Електроенергия : промяна на потребителя/закриване на партида,
    включване към електрическата мрежа (процеса завършва с договор), известяване преди спиране на захранването за неплатени сметки,
    поставяне на електромери/смяна на тарифност, фактура за употребената енергия, както и някои полезни съвети;
  2. Топлоенергия : смяна на името на клиента/прекратяване на договор,
    присъединяване към топлофикационната мрежа, устройства за измерване на топлоенергията, управление и ремонт на отоплителните средства;

Проверка на сметка към ЕВН

Плащане на сметка

Чрез платформата EVN Онлайн плюс можете да проверявате и заплащите дължимото към Електроснабдяване или Топлофикация. Услугата предлага изгодни условия : сигурност на личните данни при регистрация, справка както за настоящи, така и за стари сметки, онлайн превод чрез кредитна или дебитна карта към БОРИКА – БАНКСЕРВИЗ;

Как да се регистрирате ?

Нужни са Ви само клиентски номер, номер на фактура съставена за Вас като потребител и актуален имейл, който използвате .

След това, можете да поискате издаване на „е-фактура”. Услугата трябва се заяви в EVN Офис или да изпратите попълнен и подписан формуляр Декларация за битови клиенти за топлоенергия на адрес: EVN България, 4000 гр. Пловдив, ул. Христо Г. Данов №37 или по електронен път на : info@evn.bg.

Допълнителна информация

Ако предоставите Ваш телефон или имейл, дружеството безплатно ще Ви информира(чрез SMS или писмо) за предстоящо спиране на захранването към имота, който ползвате.
В същата секция ще видите всички често задавани въпроси свързани с отчитането и издаването на фактури.

За допълнителни въпроси и справки към дружеството, в секция Контакти ще видите телефоните, на които да се свържете : 0700 1 0007 – за потребители на електроенергия и 0700 1 7898 – за топлоенергия.

ЧЕЗ ГРУП

Проверка на ток към ЧЕЗ ГРУП, един от най-големите енергодоставчици в България, скоро отпразнува своя единадесети рожден ден. На сайта на компанията –
http://www.cez.bg/ , потребителите могат да проверят сметката си, както и да намерят друга полезна информация.
В графата Електронна фактура можете да заявите получаването на такава, като се регистрирате. Данните, които се изискват са : клиентски номер (който можете да намерите върху всяка фактура), оторизационен код, имейл адрес, телефон; После трябва да отговорите на няколко въпроса, свързани с SMS известия и желание за получаване на материали от ЧЕЗ.

Проверка на сметка в сайта на ЧЕЗ

Получаването на SMS е полезна услуга, която Ви информира за :

  • Неплатени задължения
  • Статус на сметката Ви
  • Известия за предстоящо спиране на тока

В секция Аварии и текущи ремонти се прави справка дали в момента към вашето населено място е прекъснато захранването.
Следва Дистанционно обслужване, където можете да заявите определени услуги да се извършват след обаждане по телефона. Разбира се, опцията е възможна само ако е предварително попълнен от Вас формуляр в Центровете за клиенти. Общите правила за услугата ще видите на същата страница.
Калкулатор за изчисляване на месечна консумация на електроенергия е полезна и бърза възможност за пресмятане на сметката Ви. Единственото, което трябва да знаете са показателите на тарифите Ви (дневна и нощна, ако сте на двутарифен план). Калкулаторът събира целият разход по процеса на електроснабдяване и създава данъчна основа, върху която се начислява ДДС.

ЕНЕРГО-ПРО

На сайта на „Енерго-Про“ Варна ЕАД : https://www.energo-pro.bg , потребителите на енергодоставчика могат да проверят своята сметка, както и да се запознаят с всички услуги на компанията.

Енерго Про – проверка на ток

В графа Клиенти от главното меню, са описани цените на потребление за битовите и стопанските клиенти. Съществуват двойнотарифни – с дневна и нощна тарифа, както и еднотарифни електромери-отчитащи само една скала, като разходът се пресмята за килоВат часа. Ако искате да смените вашият електромер, трябва да посетите офис на компанията, да подадете заявление и да платите за услугата.
Пълният ценоразпис се намира в същата графа под името Цени на допълнителни услуги. Освен паричната стойност за дадена манипулация е обявен и срок за изпълнение, който никога не надвишава 30 дни. Не всички административни дейности се заплащат, като някои са съобразени със Закона за енергетиката, който облагодетелства т.нар. „уязвими клиенти“. Съдържанието на съответния закон може да бъде намерено в графа Допълнителна информация.
В секция Начини на плащане ще се запознаете с вариантите за издължа-ване на „Енерго-Про“ЕАД.

Винаги можете да проверите дължимото по вашата сметка онлайн, като попълните 10-цифреният код на клиентския Ви номер. Всички други справки се правят по същия начин или по телефона на дружеството – 0700 1 61 61;
Както и други големи компании, ЕНЕРГО-ПРО също издава фактури в електронна форма със следните ползи: удобство, бързина, сигурност, опазване на околната среда;
Важното тук е, че трябва да подадете бланка (която можете да намерите в Заявете електронна фактура ) по няколко начина:

  • Лично на адрес : Варна 9009, бул. Владислав Варненчик 258, Варна Тауърс, кула Г;
  • Сканирана бланка на service@energo-pro.bg;
  • Чрез факс на номер 052 577 665;
  • В Център за обслужване на клиенти;

Местоположението на всички пунктове за работа с потребители са качени онлайн на Нашите адреси заедно с работното им време.
В секцията Как да стана клиент ще намерите необходимите указания как да се присъедините към  „ЕНЕРГО-ПРО Мрежи“ АД и да станете потре-бител на достъп и пренос на електроенергия.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *